det är här det händer

Hejsan! Oj känns som år och dar sen jag skrev här men jag har varit ytterst upptagen. I går var jag med bert karlsson och berta (stina och jessi för er som inte fattade), mycket trevligt. Vi kollade på 4 filmer, ringde runt till folk? Haha bästa var när vi ringde till en indie på mitt jobb haha fyfan vad kul det var. Vad gjorde vi mer? Jo vi sprang runt och skrek för vi trodde någon var i lägenheten och vi beväpnade oss med klon (en trä hand man kan klia sig med, min nya älskling och en fet kniv). Haha men det var ingen, bara en morgonrock. Nåväl kul var det iaf, love u guys.

Idag ska jag jobba mellan 17.00 - 21.00 och jossi ska komma dit, sen ska vi hem till mell som är ensam hemma, dricka lite, röka vattenpipa, lyssna på musik, umgås och bara ha kul. Men nu ska jag äta upp min äggröra sen sminka mig, Ha en bra kväll! Puss&kram /S

Kommentarer
Postat av: Bert karlsson

hahahhahahah asså snacka om rädda vi var! helt säker på att de stod en mördare där asså! haha å indien, stackarn liksom han ba "varför du skratta?" å du ba "satte i halsen med ett chips" så fail asså, fett kul:P

<3

2010-05-14 @ 14:40:47
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: jess

det är här det händer liksom :D

2010-05-15 @ 09:58:22
URL: http://notdirekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0