oturs dag

Min morgon började helt underbart .. not. Hade prov 20 över 8 och vaknade kl 9 och ba SHIT JÄVLA SKIT. Men eftersom att nästa lektion börjar 10 så tänkte jag att jag sminkar mig, äter frukost osv och tar 09.37 tåget så hinner jag till nästa lektion. Sen när jag kommer ner till södra station tror ni inte tåghelvettet går framför mina ögon? Jo såklart och sen är nästa tåg som går 09.52 försenat till 10.00 så fick sitta och vänta i 25 minuter på nästa tåg och till råga på allt så har jag glömt min ipod hos viktor så satt där som ett jon och glodde i 25 min. Sen var jag i skolan som vanligt fram till efter filosofin efter lunch, tror ni inte mina byxor spricker i hela röven? Haha sen när jag lyfte upp benet sprack de ännu mer, inte ok. Men stina, fille och jessi hade kul iaf, haha. Efter skolan gick iaf jag och jessi till ica maxi för att inhandla portello och en socker bulle haha, måndagsvana ;D och sen begav jag mig hem. Ikväll blir det som vanligt att plugga och ett DH avsnitt också kanske, PUSS.


Kommentarer
Postat av: jess

asså HAHAHHAHAH byxorna som sprack när du lyfte på benet :P och direkt efter skolan så går vi och svullar sockerbullar och portello liksom hahah :P

2010-05-10 @ 19:15:20
URL: http://notdirekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0