rolig söndag


Kan ju säga att jag var SJUKT trött när jag vaknade imorse men det har varit en sjukt rolig dag.
Först jobbade jag i kiosken på råsunda, stod dock på djurgårdens sida så det sög men var ändå kul att kolla få alla fulla djurgårdare som sprang runt haha. Sen när det var paus var det sjukt stressigt när vissa skulle beställa var dem fan helt galna och ba: " FEEEEEM BIRAAAA" som att jag stod en kilometer bort haha hej tinitus. Efter att jag jobbat klart mötte jag bästa E i sumpan och åt på donken och sen klockan 6 begav jag mig till Indiska restaurangen haha, asså det är så sjukt kul där vet inte varför men indierna som jobbar där är så gulliga och glada så antar att det smittar av sig. Är faktiskt rätt trött men så spännande sista avsnittet på DH 5 säsongen så måste se det för att kunna sova inatt, haha, godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: jess

vi får komma och käka sen när du jobbar nån gång! :)

2010-05-03 @ 21:22:32
URL: http://notdirekt.blogg.se/
Postat av: s

jaaaaa ;) HAHAHA INDIIIIIISK RESTAURANG ;)

2010-05-03 @ 21:28:01
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0