summer

Igår var det hur skönt väder som helst så jag och melissa satt ute i solen, rökte vattenpipa, drack sprite och åt ballerina kladdkaka, mys. Sen på kvällen när jag jobbade hände världens pinsammaste grej!! Det sitter ett killgäng i 20 års åldern på uteserveringen sen när jag ska gå ut med 2 öl tror ni inte jag tappar ut ALLT. Fyfan det sprutade öl + att glaset gick i tusen bitar, kul, nej, sjukt pinsamt har gjort bort mig för resten av mitt liv. Här är lite bilder från dagen i alla fall:



Ikväll ska typ halva klassen hem till max som har fest! Sjukt kul (E din bangare!). Men först så ska jag jobba som vanligt, har ingen lust med tanke på vad som hände igår.. men what to do. Nu måste jag börja fixa mig, puss&kram /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0