nattinlägg



Har tänk på en grej den här dagen, jag är så jävla lycklig. Seriöst, har aldrig mått såhär bra, jag har allt man kan önska sig, en familj som bryr sig om mig, världens bästa vänner, en pojkvän som är helt underbar och som jag ska åka till thailand med i vinter, 4 jobb och nu körkort. Det finns inget mer jag önska mig. (okej kanske en miljon eller 2 till skulle inte skada) Är det okej? Jag menar, tänk barnen i afrika som svälter, som inte har något vatten eller hem. Livet är så jävla orättvist men just nu så är turen iaf på min sida, men som vanligt så lär det väl vända snart, godnatt mina fina läsare!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-12 @ 16:52:12
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0