gillinge

Till och börja med: fifan vad skönt att valet är över, seriöst! Man fick ju inte vara ifred en sekund. I sumpan vare värst, valstugor överallt och folk som ska stoppa en här och där för att man ska rösta på dem. Okej det kan jag väl köpa. Men när dem kommer och plingar på, ringer och väcker en på morgonen för att påminna om att det är val på söndag samt smsar känns det något överdrivet. Som att någon skulle missat att det var val? Haha. Sen får man hoppas att man aldrig blir svårt sjuk, för då ligger man risigt till i detta land ..

Det har iaf varit en bra helg och idag var jag på gillingebanan och gjorde risk 2an det var skitkul och shit vad lång tid det tar att bromsa när det är halt shaaaaise. Nu äre bara teorin och uppkörningen kvar, scary. Men nu ska jag palla min feta röv ut och springa mohaha, puss&kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0