shopping

 
(jennifers mini ipod, söt ju)



Hejsan! Idag har jag och jennifer varit och shoppat, ätit lunch och druckit chai latte! Mums. Jag måste bara säga hur otroligt snäll jag var idag på tunnelbanan, det kom en uteliggare som ba; hej jag heter roger (eller vad han nu hette, nått roligt i alla fall) och jag är bostadslös och undrar och någon kunde bidra med några kronor så jag kan köpa mat. Och snäll som jag är gav jag honom alla mina 50 öringar vilket var typ 4 kronor, men ändå haha snäll jag är, sen gav jag en till 50 öring till rädda barnen typ. Jaja dagens goda gärningar. Måste berätta en till rolig grej, jennifer och jag va på gina sen hon ba; aa jag såg en tjej som va as lik mig, samma kläder och allt sen kom jag på att det var en spegel, HAHAHA. Sen smakade hon chai latte första gången och självklart älskade hon det, vem gör inte? Nu är vi i alla fall hemma, ska duscha och fixa oss, sen ska vi + melissa hem till älskling ikväll som är ensam hemma, men nu måste jag avsluta här, ha en bra kväll allihopa! Puss & kram / S

Kommentarer
Postat av: Luisa

åååh vad gott med sushi exakt det jag är sugen på idag! Idag var det tänkt att jag skulle träffa en vän men hon jobbar natt så det innebär att hon sover nu på dagarna så får se när hon vaknar upp idag haha



Annars så brukar juh jag vra med vänner och pojkvänner, festa är jag inte så mkt för längre men det händer då och då får se om det blir utgång nästa helg =)



vilken klänning typ du viktoria borde ha av dom jag lagt ut på min blogg?

2009-02-26 @ 18:27:49
URL: http://fernanda.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sv: haha gumman jag vet att du vill va mig ;)

2009-02-26 @ 18:30:41
URL: http://bringmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0