S

Namn - Sandra
Födelsedag - 27 september
Hemstad - Stockholm
Ögonfärg - grön/blåa
Hårfärg - blondi
Längd - 1.66 typ
Högerhänt/vänsterhänt - höger
Värsta ovanor - äter för mycket godis (men har faktist bättrat mig lite på den senaste tiden), säger ibland saker utan att tänka mig för, gråter såfort någonting blir jobbigt, haha.
Stjärntecken - våg
Skostorlek - 38
Skor idag - några ruttna vinterskor
Svagheter - sötsaker
Mål för året - träna och äta bättre, vara snäll & glad varje dag, som jag alltid är men ändå ;) haha
Det första du tänker på när du vaknar - fan vad trött jag är!
När går du och lägger dig - beror på vilken dag det är, måste iaf ha 8 timmars sömn varje natt.
Mest saknade minnet - 9:an och massa sommarminnen.
Färg - rosa, blå
Mat - sushi, skaldjur, tacos
Sport - gymkort som inte används så aktivt (ska bli bättre)
Djur - vargungen
Glass - ben and jerrys 
Godis - choklad
Affär - gina & hm
Sallad - kyckling Ceasar sallad eller grekisk
Skådespelare - jim carrey
Låt - finns många
Nummer - 8
Helgdag - fredag
Årstid - sommar
Tandkrämssmak - haha vet inte?
Radiostation - det är ju typ bara reklam men om jag måste välja får det väl bli radio 107.5
Parfym - Viktor &Rolf (Flowerbomb)


VÄNNER OCH LIVET
Vad vill du bli när du blir stor - jurist
Hur vill du dö - lycklig
Vem av dina vänner är mest lik dig - hm svårt erica och melissa tror jag!
Vem är mest högljudd - mickis 
Vem får dig mest att skratta - alla speciellt E
Vem har du känt längst - melissa
Vem är blygast - thilda
När grät du mest - i sommras
Bästa känslan - att vara lycklig kär
Värsta känslan - panik ångest
Vart vill du bo i framtiden - i ett stort hus med älskling!
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara -  mina tänder, utan tvekan!
Hur länge tror du att du kommer leva - föralltid!
Vad hatar du - finns mycket, falska människor, folk som inte håller vad de lovar, snåla människor osv.
Har du många vänner -  har så många jag behöver

HAR DU NÅNSIN
Varit kär - ja
Rymt hemifrån - ja
Skolkat - ja
Tänk på självmord - ja, fast skulle aldrig våga
Sovit utomhus - ja
Gråtit i skolan - ja
Spytt i skolan - nej
Velat bli modell - nej
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - haha ja såklart!
Sett en död människa - nej
Druckit alkohol - ja
Ätit sushi - såklart!
Varit på scen - ja
Snattat - ja

DU
Svär - typ hela tiden (inte bra)
Sjunger -  ibland
Duschar - i gång i månaden
Vill gå på högskola/universitet - ja, universitet
Vill gifta dig - ja
Tror på dig själv - absolut
Kommer överens med dina föräldrar - oftast
Gillar åska - haha nej?
Äger en ipod - ja
Ber - ja såklart
Går till kyrkan - inte så ofta nej
Sover med gosedjur - ja, vargungen
För dagbok - blogg
Regn - usch
Sjunger i duschen -  såklart, vem gör inte?

Kommentarer
Postat av: Luisa

hahah ja vi är väldigt lika! Du svara typ samma på alla =) Vad roligt att man har ngn som förstår oss vågar ialf! haha för vi är nog väldigt känsliga människa men samtidigt väldigt rättvisa ;)



ja men vad mysigt...man får se till att dela upp tiden med vänner och pojkvän =) ja nästa vecka är det sportlov fan vad skööönt! Ska du hitta på något speciellt?



Hmm... i helgen ska jag nog träffa min pojkvän har inte setts så mycke tpå sistonde så ska ta igen tiden har sakant honom <3



haha så vi får bege oss u i stan och leta efter dom där små platsskorna ! haha men jag har så otur med sånt så jag kommer förmdoligen inte hitta dom :( men men vi får se =)

2009-02-19 @ 23:23:31
URL: http://fernanda.blogg.se/
Postat av: bästa E

Naaw, du är den som är mest lik mig och som alltid får mig att skratta :D hihi <3<3

2009-02-21 @ 13:06:31
Postat av: s

sv: hihi <3333

2009-02-21 @ 15:48:10
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0