plugg

Har en jätte stor inlämnings uppgift i religion + svenska som ska inte nästa vecka gaah försöker få lite gjort nu så man inte behöver stressa i sista sekund (stuuuuuuudieteknink ni vet). Hur som helst det jag ville komma fram till va att i svenskan ska man läsa en bok av Shakespeare och jag har valt köpmannen i vennedig eftersom att den tydligen skulle vara "roligast" SERRI fattar inte ett ord, den är skriven i pjäs före kristus typ haha. Så har laddat ner filmen och tänkte kolla på den så kanske de klarnar lite i alla fall. Men nu ska jag äta, kolpuddning som jag och mamma gjorde igår, så jäkla gott. Btw ska ladda upp en as rolig video i bloggen sen, såååå kika in senare! PUSS

Kommentarer
Postat av: Tais

Allt bra med dig?:)

2009-12-03 @ 15:49:15
URL: http://exposemylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0