riktigt jävla bra

Okej till att börja med så kommer det här bli ett rätt långt inlägg men tänkte kompensera för att jag inte skrev någonting igår + att ni älskar ju att veta vad jag har för mig, haha. I lördags var jag som sagt hos viktor, vi tog de lugnt kollade på film, top gun som enligt viktor är väldens viktigaste film att se (den var inte ens bra). I söndags vaknade jag vid halv 2 och hade panik eftersom att jag hade bestämt mig för att ägna hela dagen åt att plugga på psykologiprovet nåväl pluggade i alla fall och sen på eftermiddagen åkte jag hem och när jag kom hem berättade pappa att de har bokat hotell till de första 4 dagarna i Thailand. Vi hade kollat ut 2 jätte mysiga hotell först men dom var redan fullbokade, typiskt så det blev det här:

Vi ska först vara i Phuket, karon beach de 4 första dagarna och då bor vi här det är inget speciellt men huvudsaken det finns pool och bar, haha sen ligger de typ 20 meter från stranden också så det är nice. 

Lite senare på kvällen var jag ute med niklas, vi skulle egentligen gå på en prommenad men det regnade så det blev en fika på seven eleven istället. Roligaste var eller roligt och roligt efter att ha stuttit på seven eleven i nästan 2 timmar och hällt i sig en vitamin well blev jag jävligt kissnödig och niklas buss gick inte förrens 20 min senare så vi gick ner i bingo hallen i sumpan för att låna toaletten. Så jag gick in på någon handikapps toalett och niklas gick till herrtoaletten sen när jag kommer ut säger han: gå in och lukta där de luktar as äckligt, jag tänkte typ aja okej visst hur äckligt kan det lukta kan ju inte vara så farligt liksom men när jag kom in där HELT SERIÖST det var den äckligaste doften jag någonsin har känt det går fan inte att förklara fick kväljningar. Det luktade som att det var någon som inte hade varit på toa på ett år hade skitit, pissat och spytt på samma gång där inne USCH.

Idag har jag först haft prov på morgonen skrev 14 sidor (alltså sånna papper med stora rader) men vet fan inte om det är rätt, våran psykologilärare är lite konstig om man säger så. Efter provet hade vi religion i 30 min sen kom det några från ABC gruppen så vi provade mössor och beställde massa grejer till studenten, så jäkla roligt är så sjukt taggad just nu!! Beställde som ni ser nedan en student mössa (dom hade fått en ny modell i år skitsnygg + att det fanns en plast grej i den som man kan lägga i sitt legg och allt haha), champagne glas, visselpipa, kapsylöppnare, mjukis tröja + byxor med mitt namn på och en absolut student tröja haha. 1600 kostade allt men det äre fan värt.



(haha beställde inte byxorna och tjöjan i olika färger utan båda i mörkblått men hittade bara den bilden på byxorna)

Sen hände det en jävligt tråkig grej en av tjejerna som kom till vår skola och fixade med allt det här, hennes väska med plånbok, mobil, pengar dator allt blev stulet för att någon äcklig jävla unge i vår skola tog det. Dock fick danny fast en kille som tog datorn på polisen kom dit och allt TUR NOG. Seriöst vissa människor är så sjukt respekt lösa att det är hemskt, vafan har dom ingen uppfostran eller? Vad är problemet? Suck skäms över att gå i min skola. Efter vi slutat gick jag till banken och fixade nytt visa kort, sålde min aktiefond och förde över pengarna till ett spar konto mihi nu är jag rik :D nerå ska faktiskt spara pengarna ett tag till. Var även och köpte nya linser. Så jag har fått en del saker gjort idag, känns skönt. Nu ska jag städa upp lite i mitt rum. Puss & kram /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0