söndag utan ångest!

Ja nästa vecka är det lov och imorgon åker jag på kryssning så ingen söndagsångest här inte! Igår skrev jag högskoleprovet och JA det gick dåligt. Efter det var vi på släktmiddag vilket var trvligt, god mat och sådär så man ska inte klaga! Efter släktmiddagen åkte jag och amanda hem till sumpan och jag drog till philip som hade hemma fest, eller det var typ bara vår klass där så det var trevligt. Spårad kväll slutade med att jag körde hem niklas i en kundvagn, haha.

Idag har jag varit i kista med amanda. Vi åt och kollade runt i lite affärer köpte ingenting förrutom en mascara, boring hatar att lägga pengar på smink och sånna där nödvändiga men ändå tråkiga grejer, jaja. Ikväll ska jag bara chilla med amanda, vi ska kolla på film och äta godis.





1. moi
2. pappa och karl på släktmiddagen igår
3. fin syster
4. amanda äter kebab jao
5. min pizza som var sjukt god
6. moi
7. visst passar jag? mjau


Kommentarer
Postat av: MANDAH

haha pappa och karl . HAAHA.

bästa i kista :)<3

2009-10-25 @ 19:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0