suckelisuckelon

FÖRLÅT för att jag inte skrivit men har faktiskt inte haft tid (a) i lördags när jag vaknade åkte jag och viktor hem till min pappa sen hem till honom och då kollade vi på tv, åt och sådär. Sen i söndags var jag kvar hos honom och pluggade hela dagen, men nu så blire andra bullar. Måste börja med att säga att jag är lite irriterad, vi fick tillbaka våra psykologi prov idag och jag hade inte förväntat mig ett högre betyg än G eftersom att jag trodde jag svarat fel på alla frågor typ MEN sen får vi tillbaka proven och jag har svarat rätt på alla frågor (förrutom en som jag inte skrev på) och sen på sista frågan skulle man skriva en egen fråga och då valde jag att ta: jämför freuds och erikssons utvecklings teorier, problemet är bara det enda jag hann skriva på den var erikssons teori och sen var provtiden slut och jag fick inte skriva klart så jag hann inte komma till slutsatsen och jämföra själva teorierna. Så när jag fick tillbaka provet sa han: aa du skrev ju HELT FEL på den sista frågan så du får G. Man ba okej? Jag fick ju inte ens skriva klart? Lite svårt då. Aja skitsamma får väl få G i psykologi skiter fan i det, suck. Nog om det, på onsdag har vi naturkunskaps prov så idag och imorgon så är det pluggapluggaplugga som gäller! Men nu ska jag gå och ta nått att äta är as hungrig, puss & kram / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0