tis

Har precis kollat på andra avenyn, fyfan vad spännande det är! Tredje säsongen är riktigt bra. Var som sagt i stan idag med melissa köpte en ny vinter jacka, hade först tänkt att köpa en fjällräven jacka som kostade 5000 men kändes så jävla ovärt att lägga så mycket pengar men sen hittade jag (eller melissa hittade :)) en skitsnygg north face jacka för bara 2799 kronor så jag köpte den. Så nu har jag 2000 kronor kvar att spendera annat på vilket är nice. Under kvällen har jag bara pluggat till naturkunskaps provet, sammnfattar nästan alltid proven vi har på datorn vilket fungerar jätte bra för mig för då lär man sig medans man skriver + att man tar ut de relevanta och skriver med sina egna ord (lite studie teknik haha) så har sammanfattat nästan 4 sidor på datorn nu och är inte ens klar en suck. Men nu ska jag kolla runt på fejjan lite sen sova, puss & kram / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0