lördagen

Förlåt för att jag inte har skrivit men är så sjukt trött haha. Men nu ska jag i alla fall berätta lite om igår som jag lovat. På dagen var jag bara hemma och fixade lite sen vid halv 8 kom alla tjejerna hem till mig, så drack vi en välkomsdrink, jordgubbs champagne och jag öppnade mina presenter. Fick underkläder, smycken, sex spelet, en klitorisvibrator MOHAHAH, produkter från victorias secret, en ögonskugga, vin och blommor, tack <3


(la upp bild på lite av de jag fick av mamma och pappa också, av mamma och fredrik fick jag ett halsband med en äkta pärla i, parfym, en klocka, handkräm, morgonrock, en soda stream maskin haha, pengar. Av pappa pengar och en campagne och av amanda jätte fina underkläder som jag har på mig så orkar inte ta av och fota, haha. Har säkert gömt nått nu men aja ni fattar)  

Efter present öppningen åt vi middag, spelade våghals, åt efterätt förade och hade sjukt kul! Sen när klockan blev lite över 11 tog vi tåget till stan gick runt och letade var stället låg för adressen var helt fel haha. Men när vi väl hittade mötte vi upp några som vi skulle in med och sen när klockan blev 12 precis så sjöng alla för mig, hihi. Sen drog vi in på pilot, det kanske inte var det bästa stället men sällskapet var bra och jag hade sjukt kul så jag är nöjd, lägger upp lite bilder från kvällen imorgon annars finns dom ju på fejjan. Nu ska jag kolla på riverside och sen sova, puss & kram / S

Juste: vill tacka alla underbara och söta som var med och firade min födelsedag, det var sjukt kul! PUSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina greeejjjor :D

2009-09-28 @ 14:54:36
Postat av: bästa E

KLITISVIBRATOR? hahahaha gumman :D <3

2009-09-28 @ 17:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0