game, intuition, play the cards with spades to start

Godkväll! Har precis ätit middag så nu är jag väldigt mätt, propp mätt, illamående, ja ni get it! Har faktiskt gjort alla mina läxor och även hunnit spela en poker match med pappa. Sista handen var grym pappa var short stack så han gick all in med sina pocket 4or oturligt nog hade jag pocket knektar och synade. Vad tror ni jag floppade? 2 knektar, riktigt nice och avsluta med ett fyrtal, haha!

Imorgon ska jag först möta mamma på söder och visa en jätte fin klocka som jag önskar mig i födelsedags present och sen ska jag hem till älskling. Måste bara säga att det är riktigt nice att han har flyttat hemifrån förrutom att jag får vara husmor men ändå, det ska det bli ändring på! Nu ska jag kolla runt lite på fejjan, sen kolla på idol (haha om typ 1 timmer och 15 min men ändå) puss & kram / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0