kom igen nu!!

Haha är på sjukt bra humör och skolan var så jävla rolig idag med UlVEFELDT, SJÖLANDER OCH HORNBO! HAHAHA (intern skämt). Efter skolan åkte jag inte och kollade på lite vinterjackor med jossan hittade dock ingen jätte fin som jag vill ha men jag antar att det löser sig. Kommer sluta med att jag står med min jeans jacka när det är 20 - grader och snö storm för att jag inte hittade någon, eller jo jag gjorde de men alla som fanns kvar var bara XL. Nu ska jag kolla på riverside och sen läsa naturen som är tills imorgon! Puss & kram / S

Kommentarer
Postat av: jossan

HAHAHA BRA HUMÖR!??? galen flicka 09:D?

2009-09-22 @ 18:44:41
Postat av: s

sv: HAHAHAH jaja mitt humör på NK kanske inte var det bästa men tummen upp för riktigt trevlig personal ;D haha

2009-09-22 @ 21:55:30
URL: http://swipeme.blogg.se/
Postat av: Linnéa

HAHHAA, OLSSON OLSSON OLSSON FÖR HELVETEEEE

2009-09-22 @ 23:39:05
URL: http://bringmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0