sjukis

Har precis sovit, ätit halstabletter och druckit te, är inte på humör för att vara sjuk! Hoppas det inte är svininfluensan bara.. Menmen nu ska jag inte vara negativ, man ska ju se de positiva i allt vilket är att jag är sjuk nu och inte på min födelsedag som är om 2 v och att det finns massa program att se på tvn ikväll för det är ju nämligen premiär för idol och andra avenyn. Whoho och nu har jag en anledningt till att bara ligga och kolla på tv hela kvällen (a) haha. Nåväl nu ska jag gå och göra en till kopp te, min hals gör ooooooont. Puss & kram / S

Kommentarer
Postat av: L

krya på dig :)

2009-09-09 @ 12:05:41
Postat av: bästa E

baby bli frisk nu <3<3<3<3<3<3

2009-09-09 @ 15:57:50
Postat av: s

sv: tack (:



ja jag ska försöka <3

2009-09-09 @ 17:38:46
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0