10 ERKÄNNANDEN

1. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och inte menat det?
Svar: ja men det var ett tag sen.

2. Har du någonsin sagt till en kompis att hon ska köpa/använda en tröja som inte satt bra på henne inför en fest bara för att du ska vara snyggare?
Svar: haha nej, jag blir ju inte snyggare för att någon annan är fulare.

3. Har du någonsin kysst en väns pojkvän/flickvän?
Svar: nej, så taskig är jag inte.

4. Skulle du fortfarande vara tillsammans med din pojkvän/flickvän ifall han/hon gick upp tjugo kilo?
Svar: självklart, desto mer fett desto mer att älska, haha.

5. Har du någonsin ljugit om en händelse för att andra ska tycka synd om dig?
Svar: nej, varför skulle man göra det?

6. Har du någonsin ljugit om en händelse för att andra ska tycka illa om en person du inte tycker om?
Svar: nej, men överdrivit en händelse någon gång kanske, haha

7. Finns det någon av din pojkvän/flickväns vänner du inte tycker om?
Svar: på sätt och vis, det finns personer som är trevligare än andra om man säger så.

8. Har du någonsin kommenterat elakt anonymt på en blogg?
Svar: nej, jag är snäll.

9. Har du någonsin fuskat i skolan?
Svar: spanska glosorna någon gång.

10. Tycker du att du är den snygga i ditt förhållande (eller bland dina vänner om du är singel)?
Svar: nej. Älskling är mycket snyggare!

Kommentarer
Postat av: bästa e

NÄÄÄÄÄ DU ÄR DET S! SNYGGAST! (sista frågan) <3<3

2008-12-02 @ 12:14:14
Postat av: Viktor

hmm erica?

lägg av..

2008-12-02 @ 23:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0