mitt 2008

Januari
Förra året slutade med en riktigt rolig nyårsafton och jag hade som ett nyårs löfte att prestera bättre i skolan och plugga mer, vilket jag faktist har lyckats med. I januari träffade jag också min älskling viktor för första gången på en fest hemma hos vår gemensamma kompis micke.

    

Februari 
I februari umgicks jag mycket med mina kompisar, var bland annat på tjej middag hemma hos sandra. Det var alla hjärtans dag som vanligt, som jag firade själv, haha tragiskt. och sen hade jag såklart namnsdag. Erica den jäveln var i Thailand medans jag var hemma och frös i Sverige. Sen den 28 hade jag och viktor vår första "dejt".

     

Mars
Hände inte så mycket, jag började umgås med Viktor mer. Jag och E var på en sjukt rolig fest på söder.

 

April
Var i barcelona i 5 dagar med spanska klassen, riktigt rolig resa! Och den 5/4 blev jag och Viktor tillsammans<3
Jag gick på balett ett tag med Thilda och Viktor fyllde 18 år. Det var även valborg, en dag jag sent kommer glömma, haha!

       

Maj
Fick mitt jobb som jordgubbsförsäljare och vi hade återträff med vår klass i 9an.

    

Juni
Var på grönan med klassen och sommarlovet började. E fyllde 17 år så var hemma hos henne på födelsedagsfest. Började även jobba och firade midsommar med Viktor och hans familj. Och viktor åkte till England :(

        

Juli
Gjorde nästan ingenting, jobbade och tränade. Fast Viktor kom hem från england i 5 dagar, hade saknat honom så otroligt mycket så det behövdes verkligen. Min kusin kom även ner till stockholm så umgick lite med henne.

        

Agusti
Camilla åkte till USA och jag åkte till Spanien i 2 veckor med min familj och Thilda och i slutet av månaden kom Viktor äntligen hem från England. Jag och E firade också ett år, så vi köpte våra kompishalsband. Skolan började.

      

September
Var på kräftskiva hos filip med E och viktor och den 13 var vi hemma hos Viktor där kvällen inte slutade sååå bra. Jag fyllde år och hade en tjejmiddag som blev väldigt lyckad.

       

Oktober
Firade ett halvår med älskling. Startade den här bloggen. Höstlovet började och jag åkte till Umeå med Viktor.

    

November
Stog på gymnasiemässan, pluggade och umgicks med mina vänner och Viktor.

   

December
Är vi i nu då :)

  


Kommentarer
Postat av: bästa E

Vilket bästa år med bästa S jag har haft! Love u

2008-12-19 @ 15:59:07
Postat av: Anonym

Varför har du inte brunt hår?! Det var skitsnyggt!

2008-12-19 @ 19:07:22
URL: http://fit4fight.blogspot.com
Postat av: Camilla

Camillis var med i den också :) Nästa år hoppas jag att det står "I mars åkte jag och hälsade på Camilla i USA! Det var den bästa resan EVER! " ;) miss u!

2008-12-20 @ 05:28:26
URL: http://camilla11.blogg.se/
Postat av: s

bästa E sv: aw, jaa. love u <3

2008-12-21 @ 16:57:01
URL: http://swipeme.blogg.se/
Postat av: Isabella

fin blogg.

2008-12-22 @ 12:24:22
URL: http://bellih.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0