julstress

Så skönt med helg, var inne i stan efter skolan med E och fyfan säger jag bara nästa år ska jag börja köpa julklappar i september, seriöst, alla går in i alla och alla är sjukt otrevliga, inte okej. Jag stog och slog in en julklapp vid ett sånt där bord så kommer det en kärring och puttar bort mig för att hon ska ta inslagpapper, man ba OKEJ, hon kunde väl iaf frågat trevligt om jag kunde flytta på mig? Men inte då, typsikt gamla sur tanter. I kväll är det idol, och alla måste ringa och rösta på robin okej? Det ska vara han och kevin i final, så är det bara! Puss


Kommentarer
Postat av: Linnéa

okej! du ringer för robin och jag för kevin så får båda som vi vill! :p haha

2008-12-05 @ 15:48:39
URL: http://bringmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0