no stress

 
Är hemma hos älskling nu, sitter och slutför mitt arbete om lasermannen, när det är klart så är allt mitt skolarbete finito, ska bli så skönt att slippa tänka på allt som har med skolan att göra i 3 veckor. Fast jag lovar att vi kommer få någonting så man ändå måste plugga på lovet, för så är det ju alltid.
Skönt att jag har matten att slippa tänka på iaf, är verkligen glad att jag klarade nationella.
Läste förresten om jordbävningen i skåne. Jag är as rädd för jordbävningar och har alltid varit glad för att det inte kan hända i Sverige?? Men det kan det tydligen, usch hoppas verkligen att det bara var något tillfälligt och att det inte händer något liknande i stockholm. Lovar att det har att göra med den globala uppvärmningen, så sluta att åka bil nu!
Förresten måste jag tillägga att jag redan är sjukt trött på min tillfälliga mobil, vill ha tillbaka min gamla, det enda som är roligt med den här är att det finns ett bowling spel, haha fast det lär jag ju tröttna på snart vilket fall som helst.
På tal om ingenting måste jag bara säga hur grymma jag och E är på att julrimma haha, brukar aldrig göra det men det är ju as kul. Nej men nu ska jag sluta prata om onödiga saker och fortsätta plugga istället. Pusss!




Kommentarer
Postat av: L

haha nej, den frågan har jag lagt på hyllan.. jag kommer nog aldrig klara av det! kanske när jag har en 40årskris eller nåt. haha

2008-12-16 @ 21:02:45
URL: http://bringmedown.blogg.se/
Postat av: bästa E

Haha ja S, vi är för bäst på att julrimma :D ska det bli en tradition från och med iår? För sådan talang vi har visat på detta under de senaste veckorna är ju bara FÖR bra för att slösa bort och inte använda sig av! Hihihi ;)

<3<3<3

2008-12-18 @ 10:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0