helg

Är ledig imorgon, ska bli så skönt att bara få sova ut, hatar att gå upp tidigt varje morgon. Viktor jobbar så ska möta upp han senare och så åker vi hem tillsammans till honom. På tal om ingenting så åt jag precis våfflor, är det bara jag som inte tycker att det är gott? Det känns som att det ska vara gott innan man äter det men efter att jag har ätit en våffla börjar jag må as illa och sen kan jag inte äta det på några månader och sen när jag väl äter det blir det samma sak igen, haha illa.

Kommentarer
Postat av: tessie

jag håller med!! pannkakor är godare!

2008-11-30 @ 15:10:50
Postat av: sandra

sv: bra där :) ja verkligen

2008-11-30 @ 15:24:44
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0