Hemma

Våran etik lärare är med i elene projketet, så lektionen var inställd, synd .. not. Något som däremot är synd är att våran juridik lärare ska sluta, lovar att vi kommer få någon gammal äckel gubbe som lärare, kul .. + att marcus va en sjukt bra, varför ska alltid dom bästa sluta? Aja jag antar att man får se det posetiva i allting. Det kanske och då menar jag kanske finns en pytteliten risk att vi får en bra lärare, man kan ju alltid hoppas. Fast om man hoppas för mycket och det skiter sig så blir man bara besviken och därför ska man inte hoppas heller, så jag gör ingenting. Nej men nu ska jag sluta prata om ointressanta saker, har en hel del plugg att göra. Hörs sen.

Här är iaf klänningen, fast den är mycket finare i verkligheten.
 
 

Kommentarer
Postat av: A

vilken fin :):)

2008-11-26 @ 09:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0