jobb

Hejsansvejsan! Idag har jag jobbat mellan 09-15, lite segt men det gick jätte bra. Gav i alla fall en prenumeration till Erik Billing i robinsson, haha lite sådär små kul. Han berättade vem som vann också, så nu vet jag det .. nejdå så snäll var han inte, jag fågade men det var topphemligt. Annars idag så ska jag bara ta det lugnt hemma hos farmor. Jobbar imorgon igen mellan 11 och 15 sen klockan 16 ska jag på ett säljar möte. Skiver sen, puss & kram / S
Erik Billing, bild lånad från tv4.se

Kommentarer
Postat av: manda

fett roligt att du träffade han:D

du e ju fan bäst på ditt jobb xD <3

2009-04-07 @ 18:57:14
Postat av: s

sv: haha i know :D thanks <3

2009-04-07 @ 20:28:53
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0