stressad

Kom nyss hem från en lång springtur på ungefär 50 minuter, riktigt skönt! Tro det eller ej men jag älskar att springa. Fast att jag ser ut som en tomat i ansiktet nu är en annan femma, haha! Nog om det, känner mig riktigt stressad inför allt vi har i skolan.

Den här veckan: engelska nationella writing, sam prov (bara ett G prov, men tro mig, det är som ett MVG prov, as mycket att lära sig) och läsa ett kapitel i spanska boken.
Nästa vecka: inlämning av en konflikt som man ska analysera, booooring, läsa ett kapitel i spanska boken och engelska nationella hör och läs.
Veckan därefter: muntlig redovisning i spanska om barcelona, läsa ett kapitel i spanska boken, svenska tal och etikinlämning.
Veckan därefter: rättegångsspel inför klassen ( iofs inte så jobbigt)
Veckan därefter: historia prov (kill me)

Yes så roligt liv har jag och förrutom det här kommer det ju tillkomma grejer eftersom, suck! Men nu ska jag som ni kanske förstår ducha och sen plugga. Puss & kram / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0