-

 

vår kräftskiva på gatan, haha

Nu är jag hemma, är trött och allmänt seg, men gårdagen var lyckad i alla fall. Men det roligaste hände typ i slutet av kvällen när vi skulle hem. Först skulle jag kissa när vi var i skogen, så jag sätter mig ner, drar ner byxorna och ska precis kissa men då går E och smsar så hon ser inte mig så hon går rakt in med sin fot i min feddi och typ flyger över mig, haha fyfan vad kul det var. Sen går vi i alla fall ner till bussen och när vi går av mår amanda illa så vi stannar ute vid busshållplatsen men då kommer vi på att vi har ett paket oöppnade kräftor kvar så vi sätter oss på gatan och äter dom sen stannar det sammanlagt 2 bilar och ba vafan håller ni på med, haha. Rolig kväll i alla fall. Men nu ska jag åka till mamma, puss & kram / S

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha ja det är asmysigt där. förutom att vi typ beställde 9 glas vin vardera och fick pröjsa 100 spänn st. hahah notan var inte nådig :p men maten va god!!! vi ses snart hurru! taggad på skola på måndag? ;)<3

2009-08-22 @ 15:46:56
URL: http://bringmedown.blogg.se/
Postat av: bästa E

HAHHAHHAHA fyfan vad kul det var när jag verkligen ramlade över dig!!!! Roligaste :D och kolla kräftbilderna på face, HAHAHA sjukaste!!! <3<3<3<3

2009-08-23 @ 13:37:51
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHAHAH SLIBBIGT

2009-08-24 @ 19:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0