film i stoooooooora lass

Igår var det piss väder och dagen började med frukost på donken med jossan, classic! Efter det åkte jag hem till viktor, vi kollade på film ungefär hela dagen först i skuggan av värmen (som inte var så bra) och confessions of a shopaholic (som inte heller var så bra) och sen får vi ju inte glömma finalen av paris hiltons my new bff. Riktigt grymt att inte cry face vanessa vann som by the way typ är kär i paris.


(Isla Fisher i confessions of a shopaholic, rätt så rolig skådis i alla fall)

Idag har jag spenderat min dag med thilda, vi var först och åt på pizza hut och eftersom att tösen har fyllt år kände jag att det var läge att bjuda på middagen. Men seriöst det ingick inte ens pizza sallad och pizzan kostade typ 100 kronor?? snåla jävlar och servitrisen eller servitören kanske man säger var fan gay också OCH otrevlig, hmm! Efter den utsökta pizzan mötte vi upp jeppe som har tagit sig hela vägen från sala till stockholm. Vi gjorde inte så mycket, gick runt på söder och sen var vi hos thilda och spelade kort. Sen vid 9 hade jag och thilda (äntligen) boket biljetter till harry potter och halvblodsprinsen, den var väl bra, men böckerna är såklart alltid bättre! Kom i alla fall hem runt 12 och då kollade jag och amanda på jalla jalla, bästa filmen! haha. Nåväl, nu ska jag snart sova, så godnatt på er! Puss & kram / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0