healthy

Det blev ingen träning alls idag, haha. Istället åkte jag hem till mamma och hämtade en kortfilm (som jag är med i) som blev hem skickad dit. Seriöst vi spelade in den för ungefär 2 år sen och den blev klar nu? Nåväl, bättre sent än aldrig antar jag!

(bilder från filmen)



Den här veckan ska jag och pappa gå på en diet, den "rensar kroppen" om man säger så, det är en soppa bestående av grönsaksbuljong, morötter, vitkol och purjolök. Den ska man äta varje dag sen vissa dagar får man äta frukt, kött osv men orkar inte skriva upp hela dieten här, tror ni fattar. Har kört den förrut och den är inte rolig kan jag säga, menmen. resten av dagen ska jag städa, plugga till högskoleprovet och sen ikväll kommer viktor hit. Puss & kram / S


Kommentarer
Postat av: Liina - Blonde Barbie Baby

Svar ; Det är lite halvt jobbigt , men inte så värst (H)

2009-08-17 @ 17:10:27
URL: http://liinasofsweden.blogg.se/
Postat av: Jossan

överraskning you know:D HAH vadfan är det för film du är med i:O?

2009-08-17 @ 19:14:35
URL: http://skargardsliv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0