jag har tråkigt

Senaste
1. Kompisar du träffade: melissa
2. Personen du pratatade med i telefon: farmor, mhihi
3. Du fick SMS av: amanda
4. Du kramade: hm, viktor tror jag

Idag
5. Kläder: mjukis byxor och mys tröja
6. Bättre än igår: ja eller nej, vet inte bättre tror jag, fast idag har det varit en tråkig dag har inte gjort ett skit

Imorgon
7. Är det: tisdag
8. Planer: träffa mamma, träna och åka till stan

Frågor och svar
15. Det första du gjorde imorse? bloggade
16. Vad åt du sist? soppa ..
18. Tror du på distansförållanden? ja, har man villjan så ;)
19. Vem tänker du på just nu? ingen, eller jossan, pratar med henne på msn
20. Tror du att personen tänker på dig med? maybe
21. Vart reste du sist? räknas stan? :(
22. Vad gjorde du igår kväll? kollade på film
23. Liknar du din mamma eller pappa? mamma tror jag 
24. Ler du ofta? ja, såklart!
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? bajs
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? japps
27. I vems säng sov du i igår natt? min
28. Vilken färg har din tröja? rosa

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? ja många gånger
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? ja
31. Gråter du när du skadar dig? haha nej eller om det gör asa skita mycket ont så maybe

Lycka
32. Är du en glad person? ja
34. Önskar du att du var lyckligare? nej eller ibland, men jag är nöjd
36. Kan musik göra dig glad? ja såklart

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? jaaa
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? jaaa
39. Har du en flick/pojkvän? jaaa
40. Är du nöjd med det? jaaa
41. Är du kär? jaaa, kärast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0