sista dagen på sommarlovet


(min cheesecake jag gjorde tidigare idag, fin va? mhihi)
Blev lite senare än vad jag tänkt, men det var faktiskt blogg.se's fel, gick inte att logga in, sådeså! Kom i alla fall hem runt klockan 8 idag, då städade jag upp i mitt rum och kollade runt lite på facebook, försökte blogga men nejnej. Så istället så kollade jag och amanda på en film från när vi var små och åt vattenmelon. Men nu ska jag sova snart eftersom att det är SKOLA IMORGON, kan inte fatta det, jag ska börja 3an och hela sommaren är slut, hatar att tiden går så snabbt. Godnatt, puss & kram / S

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar cheescake, godaste!

2009-08-24 @ 19:33:38
URL: http://bubblan07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0