skola och shopping

Började skolan klockan 9.00 och imorse och guess what VI BÖRJAR VANLIGA LEKTIONER 10.00, VÅR SKOLA ÄR ETT SKÄMT! så jag slutade typ halv 3 idag, funny! Efter skolan mötte jag upp melissa vi gick runt på stan och kollade efter ett par vita låga convers skor till mig, lovar att vi gick runt i minst 10 olika butiker om inte mer och dom var slut överallt. Tillslut åkte jag till söder och gick in på intersport där dom hade 1 par kvar vilket var dom som var i skylfönstret, haha! Röta där alltså.


(Mina nya älsklingar, mhihi)

När jag kom hem var jag faktiskt ute och sprang, känner mig duktig om jag får säga det själv ;) Så nu ska jag laga mig någon middag och kolla på tv eller nått, ha en bra kväll allihopa, puss & kram / S


Kommentarer
Postat av: camilla

OCH EHM!, du fick träffa Camillaaa!!!

2009-08-24 @ 23:31:22
Postat av: s

sv: hihi ja de också <3

2009-08-25 @ 19:12:55
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0