kunde ha legat och sovit nu

Godmorgon! Jag krigade verkligen upp ur sängen imorse det var iskallt i mitt rum och under täcket var det varmt och skönt, låg perfekt på kuddarna och ja ni fattar, men trotts detta gick jag upp och skyndade mig till skolan och guess what självklart har vi ingen lektion och naruren fick vi göra hemma så hade kunnat vara ledig idag, suck! Men man får se det från den positiva sidan, jag har hunnit plugga i en timme sen jag kom hem och nu hinner jag fixa massa saker utan att hela dagen har gått, så det är bra i alla fall. Klockan 2 ska jag till UM och hämta nya p-piller sen ska jag hem till älskling och sova där inatt. Men nu ska jag gå och rosta mackor och kolla på riverside, puss&kram / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0