inte okej någonstans

ÅH jag säger bara en sak, vårdcentralen, dom är ju så jävla dumma i huvudet att klockorna stannar, vafan håller dom på med? Som jag nämnde förut så ringde jag dit eftersom att jag skulle ta den här sprutan mot livmoderhalscancer och då sa hon att jag skulle gå dit på den öppna mottagningen. Sagt och gjort jag går dit vid halv 9 berättar i receptionen att jag ska ta sprutan. Han säger att det kostar 200 kronor så jag betalar in det och sätter mig och väntar i en och en halv timme. När det äntligen blir min tur kommer det en självklart sköterska som inte ens kan prata svenska KUL hör knappt vad hon säger och guess what då har jag suttit där och väntat i onödan eftersom att man ska hämta ut sprutan själv på apoteket. Så jag går och hämtar den där jävla sprutan som kostar 960 kronor (430 för de andra 2), går tillbaka och då vill dom att jag ska betala 200 kronor till, aldrig i livet! Varför skulle jag göra det när jag redan hade betalat? Så efter en stunds argumenterande slapp jag betala vilket inte var mer än rätt och sen tog jag den där jävla sprutan. Men det bästa är att eftersom att min låtsas pappa jobbar med sånt där får han ta dom två andra sprutorna på mig eftersom att man ändå hämtar ut dom själv. Men nu ska jag gå och lämna lite cvn och hämta ut bio biljetter. Puss & kram / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0