500

Nu är jag hemma hos pappa, har inte varit hemma på 5 dagar så det var faktiskt väldigt skönt att komma hem. Idag klockan 3 skulle jag gå på en grupp diskussion i 3,5 timmar och få 500 kronor. När jag kommer säger dom: oj det har visst blivit några fel här så vi är för många och eftersom att du kom sist så, här har du dina 500 kronor och tack för att du kom, haha tror det var dom mest lätt förtjänta pengarna jag någonsin har fått, riktigt nice. 

Lite bilder ifrån helgen



Ikväll ska jag umgås med min syster eftersom att hon har varit på aros i några dagar och vi inte har setts på ett tag, så först blir det paris hilton bff och sen någon film. Ha det så bra sålänge, puss & kram / S

Kommentarer
Postat av: mandaeus

hihihi de va mysigt med dig och roligt i kista :D <33 älskardig

2009-07-01 @ 18:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0