eller så jobbar man svart, japp mellan morgon och natt

Hejhopp snopp! Tänkte bara säga att jag är sjukt trött och har jobbat 8 timmar 2 dagar i rad nu och JA det är jobbigt eftersom att jag sitter i solen och det är skitvarmt och INTE skönt, nej nu ska jag sluta gnälla det är ganska chill ändå förrutom att jag har bränt sönder mina axlar och under halsen där. Imorgon jobbar jag i alla fall mellan 9.00 - 15.00 sen ska jag åka och möta jossan och sedan ska vi hjälpa till på nån som hon känner (hennes morbror eller nått, hej minne som en guldfisk) och få 500 kronor, fett najs i alla fall. Så lär ju inte skriva imorgon, men lovar att göra det på söndag, godnatt puss & kram / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0