gårdagen

Godmorgon! Vaknade precis kom hem runt 2 igår tror jag och då satt jag uppe med min syrra och spelade kort haha. Förövrigt var gårdagen rätt så lyckad eller jag till och från. Jag mötte upp lillis och willan vid sumpan och så åkte vi tillsammans till sollentuna. Från sollentuna tog vi en buss dit utefesten skulle vara och på stationen sa folk att det var massa civil poliser, men jag tänkte typ skitsamma och vad tror ni det händer direkt när vi kliver av bussen? 2 snutjävlar häller ut min dricka, kul. Sen gick vi i alla fall och mötte lillis killkompis och dom hade deras 3 liters box i en bil, så den var inte uthälld i alla fall, haha. Orkar verkligen inte beskriva hela kvällen men i stort sätt så gjorde vi inte så mycket, gick typ runt där och lyssnade på musik och umgicks. Sen blev deras vin självklart stulet så jag och villan försökte köpa dricka av någon och det slutade med att vi blev totalt lurade, haha. Vi köpte en rom och konstatera då att det var typ pyttelite kvar i botten och sen köpte vi en 33 cl öl och det betalade vi 100 kronor för, haha. Aja nog om igår, idag ska jag bara chilla ska eventuellt åka till älskling ikväll men får se, beror på var jag ska jobba imorgon. Men nu ska jag i alla fall äta frukost, puss & kram / S

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha fan va gulliga bilder!! (förra inlägget alltså) och fan va kul vi hade igår. haha. jag dör.. <3

2009-06-11 @ 15:36:58
URL: http://bringmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0