I don't belong here, we gotta move on dear, escape from this afterlife

 
Den här låten är riktigt bra (Willan: du kommer gilla den). För tillfället har jag ont i huvudet och är förkyld, inte kul, snälla tyck synd om mig! Har inte rakat mina ben heller så dom är håriga, inte frächt. Sen har jag inte lärt mig någonting idag trots allt pluggande, har läst men har tänkt på någonting annat, det har inte gått in bara vilket betyder att jag inte kommer ha något liv imorgon eftersom att jag måste trycka in allt i min hjärna då. På tal om skolan så fick jag reda på att jag kommer få MVG i slutbetyg i straff och processrätt, nått roligt i alla fall. Men nu väntar bingen! Puss & kram / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0