jobb och födelsedag


jag och erica i höstas
Idag fyller min bästa kompis Erica 18 år, tyvärr är jag inte 18 så kan inte följa med ut men imorgon har hon födelsedags fest och då jävlar ska vi fira dig älskling! Grattis på födelsedagen!

Nu sitter jag och kollar på talang. Älskling kommer hit ikväll så vi ska bara ta det lugnt och kolla på film. Under dagen så har jag ju jobbat, RIKTIGT SEGT. Jobbade i 7 timmar och det var knappt nått folk så stog i stort sett och glodde i 7 timmar, kul. Det enda som var rolig var att träffa daniel igen, riktigt trevlig kille om man jämför med min andra * chef. Men nu ska jag återgå till tvn, puss & kram / S

Kommentarer
Postat av: E

TACK VÄRLDENS BÄSTA KOMPIS :D<3<3<3<3

2009-06-13 @ 20:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0