sommarlov

Idag när vi sitter och äter med klassen så får vi reda på att vi inte skulle till skolan imorgon och att det var avslutning idag istället, kul att någon informerar. Vi hade köpt en flaska vin till vår juridik lärare och mentor men eftersom att allt var hemma så sprang jag och E in och köpte blommor istället. Efter vi hade ätit gick vi och bowlade och jag vann såklart! Haha. Ikväll ska jag träffa lillis och willan (E kunde tyvärr inte) vi ska på någon utomhus fest där det kommer vara massa 3or som ska ta studenten, ska blir kul! Synd att det är dåligt väder bara eller förresten det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! Haha driver nej men nu ska jag ta en huvudvärkstablett, kanske skriver nått innan jag går om ni har tur! Puss & kram / S


Kommentarer
Postat av: E

Hoppas ni får det roligt älskling <3

2009-06-10 @ 18:53:04
Postat av: s

sv: tack bästa E! synd att du inte kunde följa med ju!

2009-06-10 @ 19:40:32
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0