det är bra nu.

Måste börja med att säga att jag har min blogg för att jag tycker det är kul att skriva och ibland skönt att skriva ner det man tänker sen är det även roligt att kolla tillbaka och se vad man har gjort, för tiden går så rackarns fort! Så nu har jag sagt det. Idag har jag varit i skolan sen klockan 11, har haft betygs prat i dom sista kurserna. Jag kommer få mvg i: Cilvilrätt A, Straff och processrätt, Svenska C, Etik och livsfrågor, Historia A, Spanska steg 4,  Idrott och hälsa A, Naturkunskap A och Samhälle B. Vg i: Engelska B och G I: Matte B. Känns bra. Sen finns det andra saker som inte känns lika bra just nu som jag inte ens orkar skriva här, men som tur är så har jag ju världens gulligaste vänner!

Efter skolan gick jag, lillis & willan till konsum och lillis köpte den nya marabou. Den var rätt god men verkligen inget speciellt. Men nu måste jag städa mitt rum ser ut som att någon har släppt en bomb här inne, puss & kram / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0