what a day

Den här dagen började så jävla bra jag går trött som fan ner för backen vid min port och ut från tunnelbanan (som ligger mitt emot backen) kommer jonas bane (för er som inte vet spelar han kim i andra avenyn) JAG DÖR säger jag bara.
Jonas bane


Idag har jag jobbat mellan 10.15 - 19.00 men det var rätt kul ändå, först kom igge och ludde och hälsade på, sen var jossan där med mig hela eftermiddagen, snällis! Känner mig riktigt trött nu i alla fall, börjar klockan 09.00 imorgon och slutar antagligen 20.00 alltså 11 timmar, haha ni vet många vill ha jordgubbar till midsommar. Men nu ska jag kolla på eva & adam sen gå och sova! Puss & kram / S 

Kommentarer
Postat av: manda

omg han är såååååååå het ;o <3

2009-06-18 @ 20:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0