det är så det är

Jag förstår inte hur en helg kan gå så snabbt, hur kan det redan vara söndag kväll? Ångest? JAA! Idag känns faktiskt som en rätt onödig och deprimerande dag, har inte mått så bra om man säger så. När man är i skolan behöver jag inte tänka så mycket på det, när jag är med älskling eller mina kompisar behöver jag inte heller tänka så mycket på det. Men när dom här ensama stunderna kommer det är då alla minnen kommer upp, det är då jag bli ledsen, det är då allt känns så jävla meningslöst, för er som inte vet så har min mamma slängt ut mig, hon vill inte se mig mer och det sjukaste av allt är att jag inte vet vad jag har gjort, jag försöker tänka varje jävla dag vad jag har gjort för fel och när jag frågar henne vill hon inte ens besvara frågan, hon vill inte prata med mig, hon vill inte se mig, det är som att jag är ingen för henne.


Kommentarer
Postat av: manda

"/ hjärtat jag hatar när du mår dåligt :( jag fattar hur du känner dig.. eller aså egentlignen inte men vi går igenom samma sak.. jag kommer altid älska dig storasyster du är bäst & stark <3

2009-03-09 @ 18:14:06
URL: http://minbloggsugerfett.blogg.se.
Postat av: C

Hej! Bra blogg du har, men jag undrar. Hur fick du dom där gråa linjerna under varje inlägg på vänster sida? Ha det bra!

2009-03-09 @ 22:07:55
Postat av: Luisa

sötnos! ( kag vet inte ens vad jag ska säga! Gud vad hemskt! Jag önskar dig all lycka i världen! ta vara på dom som står vid din sida just nu och är där för dig. Någon dag kommer hon ta sitt sunda förnuft och inse att det är fel det hon gör! =(



vad bra att du har din syster och pojkvän och vänner håll dig till dom och föröskt att inte tänka på det negativa! =)



Jag lovar efter de jobbiga tiderna såväntar alltid det bra stunderna! =)





jaaa men åk till något äventyrs bad och slappa med din pojkvän eller vänner =) Och by the way det där spelet var jätte roligt igår fick jag ett kort där det stod att jag skulle lägg aupp ett tält ute och i vår trädgård och sova ute under sjärnprna men jaa du det går juh inte nu på vintern så ska göra det till sommaren hhaha jag undrar vad han fick på sitt kort han sa ialf att han skulle göra det under veckan =)



Hoppas du haft en bra helg? Puss

2009-03-10 @ 00:22:51
URL: http://fernanda.blogg.se/
Postat av: Carolina

Tack tack :D

2009-03-10 @ 22:34:26
URL: http://caroliinadenfiina.blogg.se/
Postat av: s

c: tack så mycket! vet faktiskt inte eftersom att det inte är jag som har fixat det /:

2009-03-10 @ 23:41:57
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0