hemma

Är så sjukt seg och äcklig, har inte duchat sen i fredags och gått runt och luffat på thildas land(HELLO FRÄCH), haha. Förövrigt så var det jätte trevligt där, skönt att komma bort från stan lite, fast saknade min älskling såklart + att det var tråkigt att jag missade grill kvällen hos Willan. 

Imorgon har vi jobbigaste provet i historia så ikväll blir det att plugga, riktigt dö tråkigt kommer vara överlycklig när detta är över. Ska också ut och springa, det behövs efter allt jag ätit i helgen, haha. Ska ladda upp bilderna från thildas land sen också, inte för att det blev så många men ändå. Nu ska jag kila, puss & kram / S
Bilderna från i onsdags (finns fler på facebook)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0