school

Idag har det varit en rolig dag i skolan, har varit på bra humör hela dagen. Idag på svenskan satt jag och E och pratade om en gammal redovisning som hon gjorde som var lite kul:

E: Leo X var född ..
Danny: Leo X?
E: Ja Leo X?
Danny: Erica, Leo den 10:de
E: aha ..

HAHHAHA sjukt kul, men jag gjorde också en tabbe på den redovisningen, råkade säga att columbus hittade Afrika ist för Amerika, fast kom på påengång att det var lite fel, haha. Men nu ska jag gå och fixa med min cyckel, ska pumpa upp den och sen lämna in den på cyckel affären för den är lite trasig, puss & kram /S

Kommentarer
Postat av: mickis

hhahahah vilka smarta människor man har i klassen

2009-05-08 @ 00:47:24
URL: http://preach.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag har varit supertrött sista veckan så det har varit rätt jobbigt... :S



Hur är läget med dig?



Haha, roligt med Leo X... =0D

2009-05-08 @ 09:31:25
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: e den bästa

HAHAHAHHA men lägg av!!!! :D <3<3

2009-05-08 @ 20:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0