söndag = boring

Ångest, hur hur hur kan en helg gå så fort? Suck. Kan glädja mig med att det inte är långt kvar till sommarlovet i alla fall. Nåväl, igår var jag med thilda på dan, vi gick runt och kollade på kläder och jag köpte en jätte fin ram på urban outfitters som jag ska ha i mitt rum, den är ganska stor så ska gå och framkalla en bild som passar i den nu i veckan. Sen åkte jag till nacka forum och mötte upp älskling och hans familj och där köpte jag i alla fall en mus till min dator och cd skivor (sjukt tråkigt att lägga pengar på sånt där).

 

Ramen jag köpte (men den är mycket finare i verkligheten)

Så idag har jag suttit och bränt över alla mina bilder på cd skivor (man vet ju aldrig om den här skitdatorn även kallad flygplanet skulle vägra att fungera någondag). Nu ska jag snart skriva lite på mitt svenska tal jag ska ha om bästa E. Sen ska jag gå ner och köpa någon tidning. Puss & kram / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0