party night

Hejsan! Hade inte tid att blogga igår, därav den dåliga uppdateringen. Igår började dagen med skola i 10 minuter eftersom att alla hade omprov sen väntade jag på lillis som hade franska prov. Efter det gick vi och åt och åkte till solna centrum, jätte mysigt! Jag köpte en klänning, en tröja, skor, leggins, puder, mascara och ett nagelack.

(de 2 tröjorna och mina fina skor)


Kvällen spenderades först på filips vårkonsert. Efter det drog jag, älskling, lillis och willan ner till en sjö där 9orna var (haha ja vi är mobbade). Men kvällen blev i alla fall jätte lyckad. Måste tilläga att jag rammlade 3 gånger. Skog + höga skor + alkohol är ju faktiskt ingen bra blandning:

Första vurpan:
älskling tror att han har hittat en as smart genväg till bussen vilket var ett berg som vi skulle klättra över chansa om det var lätt att klättra med mina skor (skorna på bilden). Jag klarar mig en stund tills jag glider ner på knä för berget, haha.
Andra vurpan: nu är jag i ett lite mer onyktert tillstånd om man säger så, jag och lillis ska gå och kissa och även nu var jag tvungen att klättra på ett berg, när vi kommer upp snubblar jag på en rot och flyger fram (chansa om lillis garvade)
Tredje vurpan: jag ställer mig upp efter att ha rammlat precis, nästa steg jag tar ramlar jag igen och sätter mig på rumpan, haha.

Efter att vi var där drog vi in till stan och gjorde inget speciellt så vi åkte em ganska snabbt, då spelade jag och älskling rockband sen däckade jag på han säng! Så rolig var min kväll, haha. Lägger upp bilder från kvällen i nästa inlägg! Puss & kram / S

(måste förresten tillägga att jag sitter på bussen med mitt mobila bredband, jag är så jävla cool!) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAH dina jävla vurpor. Hahahahaha jag dör, den tredje vurpan var så jävla bäst. Du kunde inte ens stå upp, ramlade på rumpan och skrattade. Helt galet. Haha

2009-05-30 @ 19:44:11
URL: http://bringmedown.blogg.se/
Postat av: mickis

Oh jag har de där fast i ett linne från tommy hilfiger :D jätte somrigt!

2009-06-01 @ 00:08:34
URL: http://preach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0