2lax9

Godmorgon, eller eftermiddag, whatever. Idag känner jag mig riktigt utvilad och pigg. Igår var jag på cup finalen och gnaget tog hem matchen såklart! Aik gjorde 2 mål i andra halv lek, det var ivan obolo och flavio som gjorde mål och seriöst aik spelade så jävla mycket bättre än göteborg så det va inte mer än rätt att dom vann ;) mohaha, riktigt nice med dubbel, sm guld + svenska cupen. Ni som e från Göteborg, åker alltid hem med sorg.

Efter matchen var jag ute och åt med mamma, jätte mysigt. Sen mötte jag upp thilda och vi gick hem till mig och satt och pratade gamla minnen, det är nu man inser hur jävla roligt vi har haft under dessa år och jag måste erkänna att jag saknar den tiden. Idag ska jag vara hemma, plugga och kolla på film. Skriver sen! PUSS  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0