helgen

Hejsan! Har verkligen inte bloggat på 100 år haha men i torsdags hade jag som sagt strömavbrott hela kvällen så jag åkte hem till älskling. I fredags var jag och älskling först ute och åt på vapiano i gamla stan, jätte god mat men alldeles för mycket folk! Sen drog vi vidare till temple bar dit melissa kom också, så det blev en rolig kväll i alla fall. Igår var jag och tränade med melissa så jag har världens träningsverk idag, kul. Sen åkte jag hem till älskling och chillade, vi kollade på filckan som lekte med elden, den var skitbra!

  
Nomi Rapace så jävla bra!!

Idag har jag varit och handlat med mamma, julpyntat och lagat mat, whoho vuxen poäng! Nu ska jag kolla på riverside, plugga sen ska jag och mammi kolla på film och äta chips (har faktiskt varit nyttig hela helgen, inget godis + tränat 2 gånger så då får man fuska lite). Ha en trevlig kväll, puss&kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0