helgen

I fredag var vi ute och åt som jag nämde tidigare det var jätte mysigt och skit god indisk mat, godaste jag ätit på länge! Efter det gick vi till en annan restaurang, fast där va det lite mysigare belysning och soffor med massa kuddar och sånt, där drack jag en bailyes och en mango/hallon cider som var skitgod! Sen var de bingen som väntade hemma hos mamma.

Igår när vi vaknade hade mamma bakat tekakor, älskar mammas tekakor, finns inget bättre, så vi åt de sen åkte vi hem till älskling och spenderad kvällen där med film, bastu, xbox och öl (haha hej alkis). Så två lyckade kvällar på rad, inte dåligt! Den här dagen har dock varit en aning sämre, beroende på en viss person som inte kan göra rätt för sig, vilket förstör för mig och det gör mig bara jävligt förbannad, för vänner gör inte så. Menmen det visar ju bara vilken typ av vän det är. Men nu ska jag städa upp i mitt rum efter min syrra som har rivit ner allt, skriver sen! puss & kram / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0