ingen svinis här inte

Idag har jag vaccinerat mig mot svinis, skönt att ha det gjort, har faktiskt inte ens ont i armen, men det kommer väl, ska tydligen ta några timmar innan helvetet brakar löst så ja min natt kommer väl vara hemsk, snälla tänk på mig! Haha. Efter sprutan som jag tog uppe på södersjukhuset (fredrik jobbar där och dem vaccinerar bara patienter och anhöriga, så därför jag fick) med morfar så var vi och köpte fika (jag tog en macka med brie och salami för jag ska inte äta massa socker) som vi tog hem till mammas lägenhet så satt vi där och spelade kort och så, jätte trevligt faktiskt. Men nu ska jag fortsätta plugga på aktiekunskapen, puss & kram / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0